20:56 ГУМАННЕ ТА ВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН | |
Одним із суттєвих показників морального здоров’я нації завжди було ставлення людей до тварин. Саме тому одним із важливих завдань педагогіки сьогодні є здійснення просвітницько-виховної діяльності щодо формування у молодого покоління гуманного та відповідального ставлення до природи і, зокрема до тварин. 5- 6 жовтня 2020 року в Костянтинівському ЗЗСО № 16 пройшли уроки доброти в рамках ІІІ Всеукраїнського уроку доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. А методичний матеріал ,який вчителі використовували на своїх уроках був створений Благодійною організацією «Благодійний фонд «Щаслива лапа» («Happy paw») з метою ознайомлення школярів із правилами етичного ставлення до тварин, гуманними шляхами розв’язання проблеми безпритульних тварин і чинними правовими нормами, що стосуються тварин; виховання в учнів відповідальності, альтруїзму, емпатії та чуйності . Найближчими до дітей тваринами в усі часи були собаки та коти. Саме вони найчастіше стають домашніми улюбленцями в українських родинах. Проте, необізнаність дітей щодо правил поведінки з тваринами (як домашніми, так і безпритульними) часто призводить до негативних наслідків (знущання над тваринами, зараження небезпечними хворобами, травмування та каліцтво дітей). Все частіше трапляються випадки жорстокого ставлення до тварин не лише з боку дорослих, але і, що найгірше, з боку дітей. У 2006 році прийнятий закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження». У Розділі І, статті 6 цього закону заначено: « Виховання гуманного ставлення до тварин забезпечується шляхом викладання курсів з екологічної етики та гуманного ставлення до тварин у дошкільних навчальних закладах, у системі загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти». В 1 – Б класі пройшов урок « Тварини – наші друзі». На якому учні прослухали історію дружби людини і тварини, про різновиди собак і котів. По рисам характеру вгадували – кіт чи собака; спостерігаючи за положенням тіла тварин відгадували їх настрій; граючись перевірили свої знання з правил поведінки з тваринами. Із захопленням відповідали на питання мультивікторини . Висловлювали свої думки чому тварини стають безпритульними . Познайомилися з новим словом – волонтер, з його значенням. А щаслива історія собаки Ялинки не залишила нікого байдужим. Діти були активні, дружні, вразили своєю добротою. Під час рефлексії повторили , як слід піклуватися про домашнього улюбленця і як слід вчинити, коли зустріли безпритульну тварину. Діти, хочу, щоб ви виросли добрими та чуйними, щоб відчували радість від піклування про природу, частинкою якої є брати наші менші — тварини. Не слід ображати їх байдужістю, злом, неувагою, адже вони, так само як і ми, є живими істотами. Т.М. Дорохова | |
|
Всего комментариев: 0 | |