Главная » 2020 » Жовтень » 6 » ГУМАННЕ ТА ВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН
20:56
ГУМАННЕ ТА ВІДПОВІДАЛЬНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН

Одним із суттєвих показників  морального здоров’я  нації  завжди  було ставлення людей до тварин.  Саме тому одним із важливих  завдань педагогіки сьогодні є здійснення просвітницько-виховної діяльності  щодо формування у молодого покоління гуманного та відповідального став­лення до природи і, зокрема до тварин. 5- 6  жовтня  2020 року в Костянтинівському ЗЗСО № 16 пройшли уроки доброти в рамках ІІІ Всеукраїнського уроку доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. А методичний матеріал ,який вчителі використовували на своїх уроках  був  створений Благодійною організацією «Благодійний фонд «Щаслива лапа» («Happy paw») з метою ознайомлення школярів із правилами етичного став­лення до тварин, гуманними шляхами розв’язання проблеми безпритульних тварин і чинними правовими нормами, що стосуються тварин; виховання в учнів відповідальності, альтруїзму, емпатії та чуйності .

Найближчими до дітей тваринами в усі часи були собаки та коти. Саме вони найчастіше стають домашніми улюбленцями в українських родинах. Проте, необізнаність дітей щодо правил поведінки з тваринами (як домаш­німи, так і безпритульними) часто призводить до негативних наслідків (зну­щання над тваринами, зараження небезпечними хворобами, травмування та каліцтво дітей). Все частіше трапляються випадки жорстокого ставлення до тварин не лише з боку дорослих, але і, що найгірше, з боку дітей.

У 2006 році прийнятий закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження». У Розділі І, статті 6  цього закону заначено:

 « Виховання гуманного ставлення до тварин забезпечується шляхом викладання курсів з екологічної етики та гуманного ставлення до тварин у дошкільних навчаль­них закладах, у системі загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти». В 1 – Б класі пройшов урок « Тварини – наші друзі». На якому учні прослухали історію дружби людини і тварини, про різновиди собак і котів. По рисам характеру вгадували – кіт чи собака; спостерігаючи за положенням тіла тварин відгадували їх настрій; граючись перевірили свої знання з правил поведінки з тваринами.  Із захопленням відповідали на питання мультивікторини . Висловлювали свої думки чому тварини стають безпритульними . Познайомилися з новим словом – волонтер, з його значенням. А щаслива історія собаки Ялинки не залишила нікого  байдужим. Діти були активні, дружні, вразили своєю добротою. Під час рефлексії повторили , як слід піклуватися про домашнього улюбленця і як слід вчинити, коли зустріли безпритульну тварину.

Діти, хочу, щоб ви виросли добрими та чуйними, щоб відчували радість від піклування про природу, частинкою якої є брати наші менші — тварини. Не слід ображати їх байдужістю, злом, неувагою, адже вони, так само як і ми, є живими істотами.

 Т.М. Дорохова

Категория: Новини школи | Просмотров: 271 | Добавил: Irina | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]