Костянтинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 16 Костянтинівської міської ради Донецької області
Посилання на електроний запис до керівництва закладу освіти
Посилання на електронне звернення до керівництва закладу освіти
Концепція розвитку Костянтинівського закладу загальної середньої освіти
Науково – методична проблема :
„ Модернізація системи науково - методичної роботи як шлях до формування професійної майстерності педагога та ключових компетентностей учнів в умовах Нової української школи ”
Етапи роботи над науково-методичною проблемою:
- діагностико-прогностичний (2018-2019 н.р.);
- концептуально-організаційний (2019-2020 н.р.);
- розвивально-формуючий (2020-2022 н.р.);
- результативно-узагальнюючий (2022-2023 н.р.)
Наскрізна лінія:
Нова українська школа – простір освітніх можливостей
Очікуваний результат:
умотивований учитель - компетентний учень - престижна школа
ІІ. Цільові проекти
1. « Єдиний інформаційний простір у школі»
2. « Профільне навчання»
3. «Обдарована дитина»
4. «Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкової школи засобами ІКТ»
5. «Інновації в сучасній школі»
6. « Школа – толерантне середовище»
7. « Кадри»
ІІІ. Пріоритетні напрямки роботи
1. Створення умов для отримання освіти, що за рівнем відповідає державному стандарту;
2. Оновлення моделі організації педагогічного процесу через використання інноваційних технологій та розвитку критичного мислення;
3. Реалізація індивідуальних, творчих потреб учнів, спрямованих на оволодіння практичними уміннями та навичками науково - дослідницької діяльності, формування професійних намірів;
4. Засвоєння технології педагогічної підтримки учнів у різних сферах діяльності;
5. Адаптація учасників навчально-виховного процесу до сучасного світу через використання нових інформаційних технологій;
6. Формування особистісних рис громадянина України, патріотизму, національної свідомості та самосвідомості учнів, виховання духовної культури особистості;
7. Утвердження принципів загальнолюдської моралі на основні відновлення історичної пам’яті;
8. Підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності; вдосконалення системи роботи учнівського самоврядування;
9. Посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів; створення умов для соціального захисту