18:42 Кібергбулінг або агресія в інтернеті | |
У Костянтинівському ЗЗСО № 16 протягом тижня для учнів 1-11 класів класні керівники провели класні години, бесіди, антибулінгові уроки з теми “Кібергбулінг або агресія в інтернеті ”. Мета: продовжувати знайомити учнів з поняттям, формами та видами булінгу; формувати свої висловлювання екологічно; виховувати почуття емпатії та переживання до людей, які зазнають насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки. Під час заняття з учнями були проведені бесіди на такі теми: « Булінгу СТОП» - 1-А кл; «Не допустимо насилля. Усе в наших руках»- 2-А кл., «Булінг. Кібербулінг в інтернеті»; 4-А (Дорохова Т.М.); «З булінгом не впоратися самотужки» - 4-Б кл.; «Про кібербулінг для дітей»- 5-А кл.; «Як протидіяти булінгу»- 5-Б кл.; «Кібербулінг або агресія в інтернеті»- 6-Б кл.; «Перепалки (фреймінг, тролінг)»- 7-А кл.; «Стоп насильству» - 7-Б кл.; «Типи кібербулінгу» - 8-А кл.; «Правила-поради для подолання кібербулінгу» - 8-Б кл.; «Кампанія проти кібербулінгу» -9-Б кл.; «Кібербулінг. Що це таке?» - 10-А кл.; «10 фактів, які підлітки повинні знати про кібербулінг»- 11-А кл. Учні 3-А, 4-А (Жирнова Н.А.), 9-А кл. долучились до Всеукраїнського Антибулінгового уроку, під час якого діти поглибили знання про форми та типи цькування, опрацювали результати Всеукраїнського дослідження ЮНІСЕФ, від 2017 р. «Цькування: ситуація в Україні», передивились відео «Правила кіберпезпеки», обговорили поради, як вести себе, якщо зазнали кібербулінг, розглядали завдання-ситуації та знаходили рішення, перевіряли знання, отримані на уроці, за допомогою інтерактивних вправ https://learningapps.org/17035269 та вікторин «Кахут» https://create.kahoot.it/details/e1c8a461-bc15-49bb-a02b-99a1e0a2eb21 . «Антибулінговий воркбук» познайомив із історіями зірок, які теж зазнавали цькування. Наприкінці класної години всі дійшли висновку, якщо бачиш, що з когось насміхаються, допоможи йому вийти з цієї ситуації, покажи свою підтримку, скажи, що він чи вона не заслуговує на таке ставлення.
Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4 · Картинка 5 · Картинка 6 · Картинка 7 · Картинка 8 · Картинка 9 · Картинка 10 · Картинка 11 · Картинка 12 · Картинка 13 · Картинка 14 · Картинка 15 · Картинка 16 | |
|
Всего комментариев: 0 | |