11:57 Навчатись ніщо нам не завадить! | |
Навчатись ніщо нам не завадить! Уже немає у світі людини, яка б не чула про пандемію, COVID-19, дистанційне навчання… Що собою являє дистанційне навчанння? Які його переваги та недоліки? А головне, як ставляться учні до такого виду навчання? Про це вам розкажуть учні 8-А класу Костянтинівського ЗЗСО№16 , які на уроці української мови вивчали тему «Інтерв'ю»та отримали завдання виступити у ролі кореспондетнів і взяти інтерв'ю з цієї теми у своїх однокласників. Отож, послухайте їхні думки. Дистанційне навчання: данина моді чи необхідність? Зараз у світі настали лихі часи. Планетою "розгулює" небезпечний вірус, і щоб захиститись, люди самоізолювалися від навколишнього світу. Проблема ізоляції не обійшла стороною школярів і студентів. У зв'язку з закриттям шкіл та університетів, діти перейшли на дистанційне навчання. Зараз я хочу взяти інтерв'ю в учениці 8-А класу, Кусакіної Олександри, та дізнатися її ставлення до дистанційного навчання. - Доброго дня , Олександро! Скільки часу ти вже провела на самоізоляції? - Привіт, Катерино! На самоізоляції я вже провела 3 місяці. За цей час я встигла ще більше вдосконалитися та пізнати, що таке дистанційне навчання. На мій погляд, це сучасна форма проведення уроків. У майбутньому, я гадаю, що саме дистанційне навчання стане дуже популярним видом отримання знань! - Чи складно тобі навчатися вдома? - Зараз ні, але на початку карантину, коли тільки почалося дистанційне навчання, я та мої однокласники не розуміли, як використовувати програми для онлайн - навчання. Та з часом ми засвоїли їх. Навчатися стало набагато легше. Це дуже незвично, але так ми можемо підтримувати зв'язок із вчителями. - Як твої батьки ставляться до того, що ти стала проводити більше часу за телефоном та комп'ютером? - Особисто мої батьки ставляться до цього абсолютно нормально. Вони розуміють, що я проводжу час за комп'ютером не заради розваг, а для навчання. Також вони вважають, що знання - це невід'ємна частина нашого життя. Батьки знають, що це складно, тому допомагають мені. - Яке твоє загальне враження від дистанційного навчання? - Це дуже незручно, але цікаво, бо для нас це щось нове. Я дуже хочу подякувати нашим вчителям за те, що вони в цей складний для нас час, намагаються допомогти нам отримати знання! Для всіх це дуже нелегко, але ми впораємося. - Дякую тобі ,Олександро, за інтерв'ю, бажаю успіхів на дистанційному навчанні. Всього найкращого! - Дякую! До побачення.
(інтерв´юерка Зінов’єва Катерина, інтерв´юйована Кусакіна Олександра, учениці 8-А класу )
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ЗРУЧНО АБО ЖАХЛИВО? Нещодавно на уроці української мови ми розглядали те, як правильно складати інтерв'ю. Додому нам задали завдання : взяти інтерв’ю в однокласників та записати його. Настала в світі пандемія - і всі навчальні заклади вимушені вчитися дистанційно, наша школа не стала винятком. Я вирішила спитати у своїх однокласників, як вони до цього ставляться. У цій справі мені допоможе Марія. — Доброго дня, Маріє! — Доброго дня. — Маріє, з початком дистанційного навчання у твоєму житті щось змінилося? Якщо так, то на краще чи навпаки? — З початком дистанційного навчання в моєму житті багато що змінилося. По-перше, стало більше вільного часу на свої захоплення, я можу частіше малювати та читати, але багато часу не завжди добре, адже захоплення з часом набридають. По-друге, тепер майже весь свій час я проводжу вдома і можу спілкуватися з друзями тільки онлайн. Це дуже сумно. — Чи зручно тобі, Маріє, навчатися дистанційно, як проходять твої уроки? — Навчатися дистанційно достатньо зручно, хоч інколи вчителів погано чутно або не виходить зайти на урок. Наші уроки часто проходять за презентаціями . Вчителі викладають матеріал, а ми їх слухаємо та відповідаємо, якщо питають. — Тобі стало складніше розуміти матеріал ? Або все так, як і було? — Інколи буває, що я погано щось зрозуміла , але я можу це спитати під час уроку або після . — Чи маєте ви доступ до всіх своїх оцінок? —Так, я в будь-який який час можу подивитися свої оцінки в електронному журналі, там все дуже зручно. — Чи складно було звикнути до дистанційного навчання, скільки це в тебе зайняло часу? — Звикнути до дистанційного навчання було нескладно. І зробила це я достатньо швидко, за тиждень або два. — На завершення нашого інтерв'ю, що ти порадиш тим, хто навчається дистанційно? — Не бійся, велика частина навчального року вже позаду, раджу тобі докласти трохи зусиль для успішного його завершення. Таким чином, можна зробити висновок, що дистанційне навчання - це не так вже й погано, воно має свої переваги та недоліки. Інтерв’ю склала Оніпченко Валерія, учениця 8-А класу
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ОЧІКУВАННЯ ТА РЕАЛЬНІСТЬ
Протягом останніх тижнів батьки,учні,журналісти жваво обговорюють у соцмережах переваги та недоліки дистанційного навчання. Є багато факторів,котрі впливають на якість такої роботи: наявність у вчителів та дітей якісного інтернет-доступу, готовність учасників процесу гнучко і швидко перебудувати свою роботу. Ми ,учні,отримали менше годин на навчання і , відповідно, менше знань? Що з цього приводу думає мій однокласник Захаров Дмитро? Давайте у нього запитаємо. - Привіт,Дмитре! Як ти ставишся до дистанційного навчання? -Я вважаю, що навчатись на «дистанції» краще, тому що уроків набагато менше. Було 6-7,а тепер 3-4 на день. - Скажи,це єдина перевага? - Ні, не єдина. Коли тебе запитує вчитель,можна підгледіти відповідь у підручнику і отримати вищий бал. - Чи не замислювався ти над тим, що завдяки таким хитрощам ми отримаємо прогалину в знаннях,яка супроводжуватиме нас усе життя? - Справді,слід про це подумати. Учителя обдурити можна, але життя поставить нам багато запитань, відповіді на які можна віднайти, здобувши міцні знання. - Із якими труднощами ти зітнувся під час карантину? - Були технічні проблеми: зламався комп’ютер, викликали майстра, часом не підключався WI – FI. - Чому ти навчився за період карантину? - Я навчився планувати свій час – це моє досягнення! Важливо дотримуватись розкладу і не відкладати виконання завдань на останній день, коли спливають дорогоцінні хвилини та виникають форс-мажорні обставини. А ще я навчився користуватися різними ресурсами здобування інформації, про які я не знав. - Що для тебе було найбільш незвичним? - Свобода! Ось що незвично. - Дякую тобі за інтерв’ю! Цікава вийшла розмова. інтерв´юер Рощектаєв Артем, інтерв´юйований Захаров Дмитро, учні8-А класу ) Як бачите,діти наприкінці карантину отримали навички організовувати свій робочий день, розпоряджатись часом, стали більш самостійними. Вони вміють робити висновки та узагальнення, винесли певні уроки щодо організації самоосвітньої діяльності. А головне – зрозуміли, що треба розраховувати лише на свої знання , а не на допомогу сусіда по парті. Навчання та саморозвиток – це найкраще , чим можна зайнятись під час карантину. Головне, щоб воно було корисним! Р.s. Любі мої учні,я вами пишаюся! Учителька української мови та літератури Шарніло В.А. | |
|
Всего комментариев: 0 | |