Главная » 2020 » Травень » 28 » Навчатись ніщо нам не завадить!
11:57
Навчатись ніщо нам не завадить!

Навчатись ніщо нам не завадить!

            Уже немає у світі людини, яка б не чула про пандемію, COVID-19, дистанційне навчання…  Що собою являє дистанційне навчанння? Які його переваги та недоліки? А головне, як ставляться учні до такого виду навчання?  Про це вам розкажуть учні 8-А класу Костянтинівського ЗЗСО№16  , які на уроці української мови вивчали тему «Інтерв'ю»та отримали завдання виступити у ролі кореспондетнів і взяти інтерв'ю з цієї теми у своїх однокласників. Отож, послухайте  їхні думки. 

Дистанційне навчання: данина моді чи необхідність?

Зараз у світі настали лихі часи. Планетою "розгулює" небезпечний вірус, і щоб захиститись,  люди самоізолювалися від навколишнього світу. Проблема ізоляції не обійшла стороною школярів і студентів. У зв'язку з закриттям шкіл

та університетів, діти перейшли на дистанційне навчання. Зараз я хочу взяти інтерв'ю в учениці 8-А класу, Кусакіної Олександри, та дізнатися її ставлення до дистанційного навчання.

- Доброго дня   , Олександро! Скільки часу ти  вже провела на самоізоляції?

- Привіт,  Катерино! На самоізоляції я вже провела 3 місяці. За цей час я встигла ще більше вдосконалитися та  пізнати, що таке дистанційне навчання. На мій погляд, це сучасна форма проведення уроків. У майбутньому, я гадаю, що саме дистанційне навчання стане дуже популярним видом отримання знань!

- Чи складно тобі навчатися вдома?

- Зараз ні, але на початку карантину, коли тільки почалося дистанційне навчання, я та мої однокласники не розуміли,  як використовувати програми для онлайн - навчання. Та з часом ми засвоїли їх. Навчатися стало набагато легше. Це дуже незвично, але так ми можемо підтримувати зв'язок із вчителями.

- Як твої батьки ставляться до того, що ти стала проводити більше часу за телефоном та комп'ютером?

- Особисто мої батьки ставляться до цього абсолютно нормально. Вони розуміють, що я проводжу час за комп'ютером не заради розваг, а для навчання. Також вони вважають, що знання -  це невід'ємна частина нашого життя. Батьки знають, що це складно,  тому допомагають мені.

- Яке твоє  загальне враження від дистанційного навчання?

- Це дуже незручно, але цікаво, бо для нас це щось нове. Я дуже хочу подякувати нашим вчителям за те, що вони в цей складний для нас час, намагаються допомогти нам отримати знання! Для всіх це дуже нелегко, але ми впораємося.

- Дякую тобі ,Олександро, за інтерв'ю, бажаю успіхів на дистанційному навчанні. Всього найкращого!

- Дякую! До побачення.

 

          (інтерв´юерка Зінов’єва Катерина,

інтерв´юйована Кусакіна Олександра,

учениці 8-А класу  )

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ЗРУЧНО АБО ЖАХЛИВО?

     Нещодавно на уроці української мови ми розглядали те, як правильно складати інтерв'ю. Додому нам задали   завдання :  взяти інтерв’ю в однокласників та записати його.

      Настала в світі пандемія  - і всі навчальні заклади вимушені вчитися дистанційно, наша школа не стала винятком. Я вирішила спитати у своїх однокласників, як вони до цього ставляться. У цій справі мені допоможе Марія.

Доброго дня, Маріє!

— Доброго дня.

— Маріє, з початком дистанційного навчання у твоєму  житті щось змінилося? Якщо так, то на краще  чи навпаки?

З початком дистанційного навчання в моєму житті багато що змінилося. По-перше, стало більше вільного часу на свої захоплення, я можу частіше малювати та читати, але багато часу не завжди добре, адже захоплення з часом набридають. По-друге, тепер майже весь свій час я проводжу вдома і можу спілкуватися з  друзями тільки онлайн. Це дуже сумно.

— Чи зручно тобі, Маріє, навчатися дистанційно, як проходять твої уроки?

— Навчатися дистанційно достатньо зручно, хоч інколи вчителів погано чутно або не виходить зайти на урок. Наші уроки часто проходять за презентаціями . Вчителі викладають матеріал, а ми їх слухаємо та відповідаємо, якщо питають.

— Тобі стало складніше  розуміти матеріал ? Або все так,  як і було?

Інколи буває, що я погано щось зрозуміла , але я можу це спитати під час уроку  або після .

— Чи маєте ви доступ до всіх своїх оцінок?

Так,  я в будь-який який час можу подивитися   свої оцінки в електронному журналі, там все дуже зручно.

Чи складно було звикнути до дистанційного навчання, скільки це в тебе зайняло часу?

Звикнути до дистанційного навчання було нескладно. І зробила це я достатньо швидко, за тиждень або два.

— На завершення нашого інтерв'ю, що ти порадиш тим, хто навчається дистанційно?

— Не бійся, велика частина навчального року вже позаду, раджу тобі докласти трохи зусиль для успішного його завершення.

       Таким чином, можна зробити висновок, що дистанційне навчання  - це не так вже й погано, воно має свої переваги та недоліки.

Інтерв’ю склала Оніпченко Валерія,

учениця 8-А класу

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ОЧІКУВАННЯ ТА РЕАЛЬНІСТЬ

 

Протягом останніх тижнів батьки,учні,журналісти жваво обговорюють у соцмережах переваги та недоліки дистанційного навчання. Є багато факторів,котрі впливають на якість такої роботи: наявність у вчителів та дітей якісного інтернет-доступу, готовність учасників процесу гнучко і швидко перебудувати свою роботу. Ми ,учні,отримали менше годин на навчання і , відповідно,  менше знань? Що з цього приводу думає мій однокласник Захаров Дмитро? Давайте у нього запитаємо.

- Привіт,Дмитре! Як ти ставишся до дистанційного навчання?

 -Я  вважаю, що навчатись на «дистанції» краще, тому що уроків набагато менше. Було 6-7,а тепер 3-4 на день.

- Скажи,це єдина перевага?

- Ні, не єдина. Коли тебе запитує вчитель,можна підгледіти відповідь у підручнику і отримати вищий бал.

- Чи не замислювався ти над тим, що завдяки таким хитрощам ми отримаємо прогалину в знаннях,яка супроводжуватиме нас усе життя?

- Справді,слід про це подумати. Учителя обдурити можна, але  життя поставить нам багато запитань, відповіді на які можна віднайти, здобувши міцні знання.

- Із якими труднощами ти зітнувся під час карантину?

 - Були технічні проблеми: зламався комп’ютер, викликали майстра, часом не підключався WI – FI.

- Чому ти навчився за період карантину?

- Я навчився планувати свій час – це моє досягнення! Важливо дотримуватись розкладу і не відкладати виконання завдань на останній день, коли спливають дорогоцінні хвилини та виникають форс-мажорні обставини.   А ще я навчився користуватися різними ресурсами здобування інформації, про які я не знав.

- Що для тебе було найбільш незвичним?

- Свобода! Ось що незвично.

- Дякую тобі за інтерв’ю! Цікава вийшла розмова.

інтерв´юер  Рощектаєв Артем,

інтерв´юйований Захаров Дмитро,

учні8-А класу  )

    Як бачите,діти наприкінці карантину отримали навички  організовувати свій  робочий день, розпоряджатись часом, стали більш   самостійними. Вони вміють робити висновки та узагальнення, винесли певні уроки щодо організації самоосвітньої діяльності. А головне – зрозуміли, що  треба розраховувати лише на свої знання , а не на допомогу сусіда  по парті. 

        Навчання та саморозвиток – це найкраще , чим можна зайнятись під час карантину. Головне, щоб воно було корисним!

Р.s. Любі мої учні,я вами пишаюся!

Учителька української мови та літератури  Шарніло В.А.

Категория: Новини школи | Просмотров: 262 | Добавил: Irina | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]