16:48 Рухова активність першокласників | |
Людина – найвищий продукт земної природи. Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Для України головною проблемою, яка пов’язана з майбутнім держави, є збереження і зміцнення здоров’я дітей. У Костянтинівському ЗЗСО №16 створені всі умови для всебічного розвитку школярів. Педагоги добре розуміють, що середовище, в якому перебуває дитина, виховує її найефективніше. Саме тому, працювати над реалізацією Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року “Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація” я почала з першого дня перебування моїх першокласників у школі. Визначила пріоритети в цьому напрямку, а саме - рухова активність дітей буде складатися із щоденної (ранкова гімнастика, ефективні руханки під музику, фізкультхвилинки і динамічні паузи, гімнастика для очей, пальчикова гімнастика, дихальні вправи, вправи на координацію рухів, ходьба, рухливі перерви й паузи в режимі дня) і періодичної, котра може бути різноманітною. В цілях подолання негативного впливу гіподинамії необхідно, я вважаю, перш за все, сприяти широкому раціональному застосуванню ігор і фізичних вправ в проміжку між уроками та під час виконання тренувальних вправ. Після занять у школі обов'язково необхідно дітям передбачати час для активного відпочинку, для занять фізичними вправами і іграми на відкритому повітрі. Під час дистанційного навчання обов’язково проводяться фізкультпаузи, зарядка для очей, пальчикова гімнастика. Батьки отримують рекомендації щодо дотримання дітьми норм рухової активності в позаурочний час. Отже, головною метою роботи з оздоровчої руховної активності для мене, як класного керівника, стало: - успішна адаптація першокласників до школи; - укріплення нервової системи малюків, фізичного здоров’я; - зняття напруги, страхів; -створення затишного комфортного навчального середовища; - підтримка позитивного настрою, впевненості в собі; - зняття гіподинамії малюків. - сприяння підвищенню розумової і фізичної працездатності. Ігрова діяльність цілком відповідає віковим особливостям першокласників. Процес навчання для них стає цікавим, зрозумілим і не викликає стресів, а значить, матеріал уроку засвоюється краще. Крім того, під час ігор діти рухаються, що допомагає вирішити проблему гіподинамії та правильного фізичного розвитку малюків.
Класний керівник 1 класу Світлана Генатуліна | |
|
Всего комментариев: 0 | |