14:39 Тиждень англійської мови “The Week of English Language”. | |
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає здобувачам освіти можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю чи професію, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у закладі освіти. В процесі рольової гри, змагання, ігрової ситуації, перегляду презентації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Діти активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати малечу із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі. За планом Костянтинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16 було заплановано, організовано та проведено Тиждень англійської мови під назвою “The Week of English Language”. В умовах дистанційного навчання діти активно приймали участь та з цікавістю виконували завдання вчителя. Здобувачі освіти молодшої школи переглянули відеофільм про інтереси та хобі своїх однолітків, які живуть в англомовних країнах. Наші Нушата - п’ятикласники склали розповіді про історичні факти нашої країни та столиці Києва, ознайомили з легендою створення міста Києва. Діти цього класу, які отримують інклюзивну освіту, теж не залишилися осторонь. Олександр Сіденко підготував відповіді на питання вікторини “The Legend About Kyiv” та Олександр Пишняков виконав індивідуальні письмові завдання “English Meals”. Здобувачі освіти 7-8 класів чудово впоралися з завданням “The Symbols of The UK” (символи Об’єднаного Британського Королівства) опрацювавши мапу Британських островів. Завдання було не легким, але більшість впоралася швидко. Всі діти мали попередній досвід роботи з географічними мапами на уроках географії. Хлопці та дівчата 9го класу на початку тижня англійської мови переглянули презентацію про Європейські столиці та вирішили створити власну “Two Capitals – London and Kyiv”. Тиждень був проведений на основі нестандартних уроків та заходів із застосуванням інноваційних технологій.
Курочка С.О. Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4 · Картинка 5 · Картинка 6 · Картинка 7 · Картинка 8 · Картинка 9 · Картинка 10 · Картинка 11 · Картинка 12 · Картинка 13 · Картинка 14 | |
|
Всего комментариев: 0 | |