20:11 Тиждень фізики | |
Фізика є фундаментальною наукою, яка вивчає загальні закономірності перебігу природних явищ, закладає основи світорозуміння на різних рівнях пізнання природи i дає загальне обґрунтування природничо-наукової картини світу. З метою формування у здобувачів освіти STEM-компетентностей, розвитку критичного та технічного мислення, вміння використовувати знання на практиці та в реальному житті, учні ЗЗСО № 16 долучились до проведення «Тижня фізики». Для учнів 9 – Б учитель фізики Тетяна Пархоменко підготувала предметну гру «Електричні явища». Дітям було запропоновано 4 типа запитань, що окреслювали знання фізичних величин, законів, формул, електричних приладів. Учасники гри обирали запитання і за правильну відповідь отримували бали. В кінці гри учні мали змогу підтвердити свої знання на практиці. За допомогою платформи PhET – програмного забезпечення для моделювання фізики, діти складали схеми електричного кола з віртуальних провідників, гальванічних елементів, лампи розжарювання та ін. І коли замикали коло ключем і лампа світилась, діти отримували оплески. Віртуальна схема працює! З учнями 8 – Б проведено батл «Простіше простого», учні перевірили і розширили свої знання з теми «Теплові явища», пояснювали фізичні процеси і явища з точки зору молекулярно – кінетичної теорії, розвіювали міфи, що утворились вдавнину. Розв’язання проблемних питань формує у учнів уміння використовувати набуті знання не тільки у галузі фізики, а й у інших споріднених предметах. З 7 –Б класом урок фізики ми провели у Віртуальній лабораторії. Платформа фізичних симуляцій PhET дала змогу зануритись у світ молекул і атомів, а ще не тільки спостерігати за процесом дифузії в речовині, а і керувати ним, змінюючи температуру процесу, розміри атомів і густину речовини. Також було цікаво досліджувати агрегатні стани речовин, перетворювати лід у воду, воду в пару. Візуальні спостереження дають змогу дітям самостійно розмірковувати і відповідати на питання, що стосуються руху та взаємодії молекул. Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4 · Картинка 5 · Картинка 6 · Картинка 7 | |
|
Всего комментариев: 0 | |