Мета: сформувати екологічну культуру учнів, екологічне значення та мислення; формувати любов до природи, дбайливе ставлення до навколишнього середовища.
Задачі проекту :
- виявити джерела забруднення на околиці школи;
- належно впорядкувати джерельце та територію, прилеглу до нього;
- продовжувати роз’яснювальну роботу серед місцевого населення з метою охорони природного об’єкту.
Форма організації дітей: індивідуально - групова робота .
Головна діяльність: пошукова, інформаційна, пізнавальна.
Сфера застосування результатів: культурологічна
Форма продукту проектної діяльності: презентація
Інформаційно-технічне оснащення: Інтернет, фото-відео матеріали
Залучені фахівці: вчителі географії.
№ |
Захід |
Термін виконання |
Відповідальні
|
1 |
Конференція
"Розробка проекту”
|
Cічень |
Члени еколого-спортивного відділу |
2 |
Конкурс листівок "Обернись навколо”
|
Лютий |
Члени еколого-спортивного відділу |
3 |
Ярмарок "Природа навколо нас» |
Лютий |
Члени еколого-спортивного відділу |
4
|
Робота в мікрорайоні школи:
- Збір інформаціï про джерела, що потребують впорядкування.
- Опитування мешканців мікрорайону "Значення джерел в житті людини”.
- Молодіжна акція "Обернись навколо” (розповсюдження листівок та плакатів в мікрорайоні школи). |
Березень |
Члени еколого-спортивного відділу |
5 |
Впорядкування та благоустрій джерела |
Квітень |
Члени еколого-спортивного відділу |
6 |
Оцінка отриманих результатів.
|
Квітень |
Члени еколого-спортивного відділу |
7 |
Комп'ютерна презентація та захист проекту. |
Квітень |
Члени еколого-спортивного відділу |
Бюджет
№ Статті витрат |
Сумма |
Мін (грн) |
Макс (грн) |
1. |
Папір |
30 |
40 |
2. |
Канцелярія |
15 |
20 |
3. |
Пакети для сміття |
20 |
20 |
|