Главная » 2021 » Березень » 19 » Педагогічна рада "Творчий портрет вчителя "
19:23
Педагогічна рада "Творчий портрет вчителя "

17 березня 2021 року у Костянтинівському ЗЗСО 16 відбулася педагогічна нарада, на якій учителі, що атестуються звітували про роботу в міжатестаційний період. У 2020-2021 н.р. атестуються 7 педагогів і шкільна бібліотекарка. Уході атестації проведено багато цікавих заходів, виготовлено наочність та роздатковий матеріал.

Високих досягнень у педагогічній діяльності здобула вчителька української мови і літератури Бочкарьова О.М., яка протягом п’яти років працювала над темою: «Використання діяльнісного підходу на уроках української мови та літератури як засіб формування ключових компетентностей учнів» ( презнтація досвіду)  Під час проведення уроків використовує діяльнісний підхід до навчання, застосовує технології критичного мислення, проектні, проблемне навчання. Вчителька спрямовує діяльність здобувачів освіти до творчого мислення, розвиває в них інтерес до навчання, прививає їм любов до читання. Її уроки носять емоційний характер, сприяють активності кожного учня.

Свої творчі пошуки та надбання, педагогічний досвід презентувала вчителька української мови та літератури Шарніло В.А.  ( презентація досвіду) яка для здійснення педогагічної концепції впроваджує сучасні засоби організації навчальної діяльності . на своїх уроках працює над формуванням особистості – людини, яка є носієм мови. Використовує різноманітні технології з сучасним впровадженням.

Шиманська Ю.Ю.  ( презентація досвіду) вчителька української мови та літератури ознайомила колег із власною навчально – методичною розробкою. Це книга – збірник завдань з української літератури для п’ятого класу #ЛітBook. Педагогиня спрямовує діяльність здобувачів освіти до творчого, креативного мислення, вдало поєднує індивідуальні та колективні форми навчання. На своїх уроках Шиманська Ю.Ю. використовує різні методи роботи таким чином, щоб у дітей формувалася любов до мови , літератури. Велику увагу приділяє тому, щоб здобувачі освіти відтворювали в уяві прочитане та проявляли читацький інтерес.

Оволодіваючи новими методами і прийомами навчання, учителька англійської мови Курочка С.О. (презентація досвіду) постійно перебуває у постійному пошуці, робить акцент на важливості ігрових елементів навчання та підвищення творчого потенціалу учнів. Для досягнення успіхів на уроці використовує різні засоби навчання. Протягом кількох останніх років провела інтегровані уроки англійської мови з такими предметами, як історія, зарубіжна література, географія, мистецтво.

Цікаво та пізнавально проводить уроки хімії вчителька Бурлачук Ю.С.  ( презентація досвіду ) Вона використовує методи та засоби передачі нового матеріалу шляхом постанови демонстраційного експерименту, що значно підвищує ефективність уроків. Цікаво та змістовно провела тиждень хімії та біології у закладі освіти, залучивши здобувачів освіти 6-11 класів. Використовує творчі здібності у дітей для популяризації хімії та біології як цікавих, життєнеобхідних предметів.

Учитель інформатики ы трудового навчання Бувайло Д.К. ( презантація досвіду ) зарекомендував себе як відповідальний педагог. Проводить уроки з урахуванням вікових особливостей здобувачів освіти, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Вміло застосовує інформаційно – комунікаційні технології, впроваджує різноманітні методи навчання, що значно підвищує ефективність уроків. Вчитель багато уваги приділяє практичній роботі. На уроках панує доброзичлива атмосфера, діти беруть активну участь у навчальному процесі.

Учитель фізичної культури Єрьомін С.Ю. ( презентація досвіду) вважає пріоритетним напрямком своєї роботи формування звички до систематичних занять фізичною культурою і спортом. З метою активізації пізнавальної діяльності учнів, їх зацікавленості предметом впроваджує інноваційні технології, використовує форми і методи роботи з урахуванням розподілу здобувачів освіти на групи за медичними показниками.

Свій досвід роботи презентувала Гецман Г.І.,  ( презентація досвіду) шкільна бібліотекарка. Вона проводить різні креативні бібліотечні заходи з використанням інтерактивних технологій, ігрових моментів та різноманітних методів для долучання дітей до читання. Гецман Г.І. проводить всі заходи з використанням різних сучасних методів і технологій, впроваджує підвищення інтересу дітей до розширення світогляду, інформаційної культури та розвитку творчих здібностей.

Нарада у нашому закладі освіти була пізнавальною, цікавою та креативною.

Учитель фізики   Кряжева Т.В.

Категория: Новини школи | Просмотров: 176 | Добавил: Irina | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]