Главная » 2021 » Жовтень » 21 » «Кібербулінг: як захистити дитину»
08:45
«Кібербулінг: як захистити дитину»

Національна стратегія розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, затверджена Указом Президента України від 25 травня 2020 року № 195/2020 спонукає заклади освіти та здобувачів освіти створювати безпечне освітнє середовище

Безпечне і здорове освітнє середовище є сукупністю умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної, майнової та моральної шкоди, зокрема внаслідок недотримання вимог законодавства щодо кібербезпеки, захисту персональних даних, шляхом фізичного та психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності,  репутації (булінг (цькування), поширення неправдивих відомостей , пропаганди та агітації, у тому числі з використанням кіберпростору.

Саме з цієї теми класною керівницею 4-А класу Костянтинівського закладу загальної середньої освіти І –ІІІ ступенів  №16 було проведено онлайн заняття «Кібербулінг: як захистити дитину». Головною метою заходу було ознайомлення учнів з ознаками кібербулінгу, сторонами кібербулінгу та їх роллю, формування навичок спілкування з використанням сучасних електронних технологій: Інтернету (електронної пошти, форумів, чатів, ) та інших засобів електронної техніки – мобільних телефонів чи інших ґаджетів, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки.

Класна керівниця звернула увагу учнів на те, що є такі  типи кібербулінгу:                                

- перепалка (флеймінг) - обмін короткими гнівними та запальними репліками між учасниками з використанням комунікаційних технологій (як правило, на форумах та в чатах);

- нападки (домагання) – регулярні висловлювання образливого характеру    на адресу жертви (багато СМС-повідомлень, постійні дзвінки), що перевантажують персональні канали комунікації;

- наклеп - поширення неправдивої, принизливої інформації;-   публічне розголошення особистої інформації - поширення особистої    інформації, наприклад, шляхом публікування  фотографій,  з метою образи чи шантажу; 

Також повідомила учням ознаки кібербулінгу: систематичність (повторюваність) діяння, наявність сторін –кривдник (булер), потерпілий жертва булінгу), спостерігачі .

Учні подивились та обговорили фільм UNICEF Ukraine «Що робити жертві кібербулінгу?». Діти зробили висновок, що з метою захисту від кібербулінгу потерпілий може вчиняти наступні дії:

- на початковому етапі прояву кібербулінгу, якщо це можливо, емоційно не реагувати, оскільки "емоції породжуються емоції";

- фіксувати всі дії кривдника (наприклад, робити фото або скріншоти неправдивої інформації про себе; інформації, що містить персональні дані; інформації, що принижує честь та гідність ;

- звернутися за порадою щодо дій кривдника до батьків, вчителів, довіреної особи або зателефонувати на національну дитячу "гарячу" лінію (у будні: з 12.00 по 16.00 за номером 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних) та 116 111 (безкоштовно з мобільних).  

Здобувачі освіти отримали пам’ятку, щодо своїх дій під час кібербулінгу.

 

                                                              Класна керівниця:   Наталія ХРИПКО

 

 

 

 

Категория: Новини школи | Просмотров: 162 | Добавил: Irina | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]